Bine ai venit!
Aceasta este locul unde primul lucru pe care trebuie sa -l faci, este sa te hotarasti ce vrei, iar noi vom trata cu profesionalism fiecare solicitare a ta in ceea ce priveste cartea.
*Pentru a incepe, vezi pagina cu oferte si adauga in cos dorinta ta!
Iti uram sa te bucuri de toate facilitatile aplicatiei si mult succces!
Echipa Tipografia S.A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tiparul digital permite realizarea tipariturilor foarte rapid si direct de pe computer, fara a mai fi nevoie de placi tipografice sau de timp pentru montaj. Astfel a aparut si si conceptul de tipar in regim de urgenta, deoarece cu o tipografie digitala lucrarile se pot tipari intr-un timp foarte scurt, in decurs de citeva ore.
De exemplu, pentru o comanda de citeva sute de pliante A4 fata-verso si full-color transmisa intipografie, tiparirea se face in decursul a citeva ore, iar pliantele se pot ridica imediat.
Un alt mare avantaj fata de tiparul clasic il constituie si posibilitatea de a tipari tiraje mici la un pret foarte convenabil (tiparul digital mai este cunoscut si ca tipografie de tiraj mic) si chiar foarte mici, chiar si intr-un singur exemplar!
Hârtia poate varia de la cea cu gramajul de 60 g/m2, pânã la 300 g/m2, normalã sau dublu cretatã(lucioasã sau matã). Rezolutia este cea mai bunã, pentru cã lucrãm cu parteneri de calitate: Konica Minolta. Împreunã producem documente cu aspect profesional, pentru toate scopurile si ocaziile. Nu existã limitã pentru producerea de documente. Putem tipãri de la cãrti de vizitã la rapoarte financiare, documente de marketing, pliante, fluturasi sau afise,cărţi sau reviste.
Tehnologia înaltã permite realizarea unei calitãti constante, de la prima la ultima paginã printatã.
Aceasta metoda este insa rentabila doar pentru tiparirea de tiraje de pina la 450-500 de exemplare. Pentru tiparirea de tiraje mari, de peste 500 de exemplare, este mai avantajos tiparul offset, unde comenzile trebuiesc facute in avans cu citeva zile.
SISTEMUL TcdC - EDITAREA cartilor ia o noua turnura la Tiparire
In esenta, folosirea sistemului TcdC (“tiparire comanda la cerere”).inseamna ca, ori de cate ori se comanda un exemplar dintr-o carte, se tipareste o copie a acesteia. Pentru oricine poseda cunostinte chiar si rudimentare despre metodele traditionale de tiparire, acest lucru suna ridicol. Editarea unei carti prin intermediul unei rotative traditionale este un proces de durata si care implica cheltuieli foarte mari, iar tiparirea unui singur exemplar ar costa mii de dolari. Introducerea tehnologiei digitale a adus schimbarea acestei conceptii.
O companie care foloseste sistemul TcdC (“tiparire comanda la cerere”).preia, pe cheltuiala autorului-client, toate problemele spinoase mentionate mai sus: culegerea manuscrisului, tehnoredactare, realizarea copertei si, mai ales, tipar. Avantajul este ca se poate tipari chiar si un singur exemplar, deoarece compania transforma manuscrisul intr-un fisier de maximum 10 Mega stocat pe un hard-disk, iar transferarea acestuia pe hartie are loc cu ajutorul unei imprimante performante tip MINOLTA ProHub 6501 cu tipar policrom la o calitate impecabila.

EDITITURA STAR Tipp este potrivita pentru un tiraj mic sau mare pentru a face din editare o afacere?
Multi autori mici sau mari utilizare editura noastra EDITITURA STAR Tipp. Avantajele oferite de noi include costul competitiv de imprimare, profesionalismul cu care tratam fiecare proiectatit pentru cantităţi mici, cit si pentru cantitati mari, un acces liber la magazinul nostru pe pagina on line de unul singur, motor de căutare şi de mare vizibilitate pentru produsele dumneavoastră. NOI chiar vă oferim o locaţie pentru oferirea de publicare, editare, daca ne solicitati ca membri.
Avem pentru toti cei care publică prin noi dreptul legal asupra materialului publicat privind drepturile de autor pe viata şi permisiunile noastre de a vinde acest drept catre alti editori.
Despre SITE –uri si PUBLICITATE
Pentru a face internetul un loc mai bun, trebuie sa oferi utilizatorului cat mai multe informatii si cat mai mult control, sa faci utilizatorul de internet sa se simta stapan pe situatii, pe browser si pe site. Astfel de site-uri fac vizitatorii sa mai ramana, chiar daca nu cumpara in momentul de fata si au intrat doar ca sa citeasca despre cum anume poate potrivi niste culori mai bine sau despre cum trebuie sa salveze un fisier pentru a fi bun de tipar, vizitatorii pot deveni in viitor clienti.
Daca trebuie sa consider si partea de SEO si posibil si SEM, atunci pot spune ca la partea de SEO on-page este destul de usor sa depasesti concurenta. Totusi sunt destule site-uri care folosesc h1 in exces pe pagina ( adica repeta folosirea tagului heading 1 de 6-7 ori ) sau au text ascuns. Oricum, nu are rost sa incerc sa ma uit in « curtea vecinului », pentru ca ajungem la discutii care tin de moralitate si de regulile impuse de Google. Hotul neprins e negustor cinstit pana la urma. Link buildingul insa ajuta destul de mult, chiar daca exista site-uri care fac
keyword spamming. Totusi in Romania, orice site ca are o vechime considerabila are sanse foarte mari de a fi primul fara prea mult suport cu backlinks. Mai adaugam si factorul DMOZ care in Romania continua sa fie important si avem deja cateva dintre punctele principale pe care cineva care doreste sa se ocupe de SEO pentru n site din Romania trebuie sa le verifice bine de tot.
 

MAI SUNT si ALTII dar NOI suntem CEI MAI BUNI! Promptitudine, profesionisti, tehnologie, calitate, capacitate de organizare, seriozitate ...

 
 

DEPARTAMENTE

TIPOGRAFIE

Domeniul tipografic este unul destul de dificil, mai ales pentru cei care abia sunt intrati pe piata si nu stiu foarte bine domeniul din experiente anterioare. Faptul ca lucrez la o agentie new media ( recent devenita agentie new media ) care este si tipografie m-a ajutat sa inteleg mai multe despre munca depusa pentru mentinerea unei tipografii in conditii bune.

Totul pleaca de la vanzari si se termina cu cei care lucreaza la taierea materialelor tiparite.

Iar totul este un proces care trebuie sa decurga perfect, fara neintelegeri intre angajati, fara greseli peparcursul procesului. Mai pe scurt, in domeniul tipografic trebuie sa fii profesionist 100% , altfel nu rezisti pe piata.

Prin faptul ca am lucrat langa profesionisti in tipografie, am invatat mai multe despre cum anume se pregateste un fisier pentru tiparire, cum anume decurge procesul de tiparire, relatiile dintre designer si maistrul tipograf, etc. Imi place sa cred de altfel ca am reusit si sa prind cateva dintre secretele pe care le detin cei care lucreaza la departamentul de marketing si vanzari: felul cum isi selecteaza posibilii viitori clienti, felul cum vorbesc cu clientii, felul in care calculeaza preturile pentru clienti, metodele de a convinge anumite persoane sa aleaga aceasta tipografie si nu alta.

 Toate aceste lucruri par obisnuite pentru cei care le practica zilnic, insa sunt chestiuni pe care

cineva din alt domeniu le vede ca fiind speciale. Personal chiar apreciez persoanele care sunt inzestrate cu calitatile de care ai nevoie pentru a reusi sa vinzi si sa convingi.

Ca sa revin totusi la subiectul acestui articol, as vrea sa vorbesc despre ce inseamna a dezvolta un web site pentru o tipografie sau pentru o firma care detine si o tipografie. Inca de la inceput pot spune ca nu e chiar o treaba usoara. Sunt un om care se axeaza si pe ceea ce inseamna vizual, dar imi place si eficienta, simplitatea si probabil ca nu dau foarte mare atentie oricarui mic detaliu ( poate din cauza faptului ca imi place sa scriu si cod ) .

In schimb colegii mei designeri, au grija de fiecare detaliu, fiecare liniuta sa fie la locul ei. De aceea, atunci cand unul dintre colegii de la design isi va da cu parerea asupra site-ului, trebuie sa ma astept la critici legate de elemente care nu sunt aliniate perfect sau de lipsa unui element care sa « schimbe totul ». Deci in cazul in care aveti in gand sa preluati un proiect care va fi legat de domeniul tipografic va sfatuiesc sa acordati mare atentie detaliilor, chiar daca vorbim despre partea de coding. Fiecare pixel conteaza atunci cand esti « pandit » de designeri/ graficieni.

Sunt destul de multe site-uri care inca nu au abordat solutia unui magazin online, un sistem care sa ii permita utilizatorului de internet sa comande un anumit numar de carti de vizita pentru care are fisierul deja, spre exemplu.Majoritatea site-urilor tipografiilor ( fie ele din Bucuresti, Timisoara sau Galati ) au ales solutii html simple, care sa ii permita utilizatorului de internet doar sa vizualizeze anumite mostre de design, sau cateva imagini fara sens.

Editura STAR TIPP

Procedura de publicare a unei carti la editura STAR TIPP Slobozia Ialomita
1. Autorul trimite manuscrisul la editură, în format electronic (.doc) sau listat pe foi A4, însoţit de următoarele date:
Ce format va avea cartea finisată (A5, B5, A4, B4) ?
Ce copertă va avea cartea (câte culori, foliat, lăcuit, cretat, etc.) ?
Ce tiraj va avea publicarea cărtii ?
Cine finanţează publicarea ?
Dacă există recenzori pentru carte ?
Datele de identificare ale autorului
(autorilor).
2. Editura se pronunţă asupra oportuniţii publicării lucrării şi emite o ofertă de publicare cu mai multe variante.

3.Autorul alege varianta convenabilă şi se convine cu editura asupra modalităţii de finanţare.

4. Editura trimite contractul de publicare, inclusiv contractul de drept de autor (în 2 exemplare).

5. Autorul semnează contractul de publicare şi înapoiază un exemplar la editură.

6. Editura acordă un ISBN şi un CIP pentru carte şi tehnoredactează manuscrisul, apoi trimite o listare autorului pentru prima corectură.

7. Autorul corectează cartea tehnoredactată şi o retrimite editurii.

8. Editura efectuează tehnoredactarea corecturilor şi finalizează forma de tipar. Apoi trimite listarea de tipar (matrţia) pentru verificare şi bun de tipar (BT) la autor.

9. Autorul face ultimele corecturi şi dă bunde tipar (BT).

10. Editura transmite calcurile printate la tipografie pentru tipar.

11. Publicarea se încheie prin: livrarea tirajului către autor, dacă finanţarea a fost făcută de autor sau predarea unui set de cărţi, la preţul de tipografie, în contul dreptului de autor, dacă finanţarea a fost
făcută de editură trimiterea către Depozitul Legal a Bibliotecii Naiţonale a României a 6 exemplare şi  rezervarea a 6 exemplare pentru arhiva editurii noastre. 12. Difuzarea se face astfel:
În cazul finanţării autorului: preluarea în contract de custodie a tirajului tipărit de la autor şi difuzarea la librarii de către editură, conform uzanţelor cu un commission de 25-30% din preul de vânzare cu amănuntul sau preluarea tirajului de către autor şi difuzarea pe cont propriu.
În cazul finanţării editurii: difuzarea la librarii de către editură: Dreptul de autor pentru cărţile difuzate se achită după vânzare prin decontare lunară, conform reglementrilor fiscale de impozitare.
Servicii tipografice  Tipografia oferă servicii specifice conform solicitării clienţilor:
- preepress si tipar ziare, carti,
- broşare la rece si caldă (încleiere elastică) de cea mai bună calitate!
- reviste, broşuri, mape
- pliante, afişe, fluturaşi,
- caiete de lucru, formulare personalizate, etc.
Tipografia preia comenzi si operează în grafice stabilite cu clienţii, livrind la timp lucrările contractate.

 Condiiţi de livrare pentru servicii tipografice. Lucrările prezentate pentru tiprire vor fi predate în format electronic (pe discheta, CD sau prin email) cu menţiunea "bun de tipar" sau sub formă de manuscris şi însemnările privind solicitările clientului.
Preţul nostru este echivalent cu preţul de producţie!

Livrarea se face promt, la termenul stabilit cu clientul la primirea comenzii.
Plata coletului se face la primire, prin ramburs poştal.

Email: tipografia@ialomita.ro
www.tipografiasa.ro
Tel. 0243 230 777; Fax 0243 231 888

Agentia de PUBLICITATE ECOUL

Despre SITE -uri si PUBLICITATE

Pentru a face internetul un loc mai bun, trebuie sa oferi utilizatorului cat mai multe informatii si cat mai mult control, sa faci utilizatorul de internet sa se simta stapan pe situatii, pe browser si pe site. Astfel de site-uri fac vizitatorii sa mai ramana, chiar daca nu cumpara in momentul de fata si au intrat doar ca sa citeasca despre cum anume poate potrivi niste culori mai bine sau despre cum trebuie sa salveze un fisier pentru a fi bun de tipar, vizitatorii pot deveni in viitor clienti.

Daca trebuie sa consider si partea de SEO si posibil si SEM, atunci pot spune ca la partea de SEO on-page este destul de usor sa depasesti concurenta. Totusi sunt destule site-uri care folosesc h1 in exces pe pagina ( adica repeta folosirea tagului heading 1 de 6-7 ori ) sau au text ascuns. Oricum, nu are rost sa incerc sa ma uit in « curtea vecinului », pentru ca ajungem la discutii care tin de moralitate si de regulile impuse de Google. Hotul neprins e negustor cinstit pana la urma. Link buildingul insa ajuta destul de mult, chiar daca exista site-uri care fac

keyword spamming. Totusi in Romania, orice site ca are o vechime considerabila are sanse foarte mari de a fi primul fara prea mult suport cu backlinks. Mai adaugam si factorul DMOZ care in Romania continua sa fie important si avem deja cateva dintre punctele principale pe care cineva care doreste sa se ocupe de SEO pentru n site din Romania trebuie sa le verifice bine de tot.

Depozitul de ARHIVE Particulare CRONOS
Servicii de sistematizare a fondurilor arhivistice
Activitatea de sistematizare a fondurilor arhivistice consta in:
1) preluarea documentelor, pe baza de procese-verbale de predare-primire, de la serviciile beneficiarului, de catre echipa noastra de arhivari, atestati de Scoala Nationala de Perfectionare
2) manipularea documentelor, inclusiv transportul la depozitul final de arhiva
3) desprafuirea
4) dezinsectia
5) identificarea documentelor dupa Nomenclatorul arhivistic (in cazul in care exista); documentele sunt scoase din dosare/bibliorafturi (nu se accepta parti metalice)
6) ordonarea documentelor, conform nomenclatorului sau organigramei, pe termene de pastrare.
7) selectionarea documentelor - reprezinta operatiunea arhivistica cea mai dificila intrucat ea impune:
- stabilirea documentelor cu valoare documentar-istorica in vederea depunerii lor la Arhivele Nationale, conform legislatiei in vigoare,
- eliminarea din arhiva a documentelor care, implinind termenul de pastrare, nu mai prezinta importanta pentru unitatea respectiva.
8) predarea documentelor ordonate (de echipa de arhivari) catre echipa noastra de legatori.
Calculul activitatii se face la "metru liniar".
Trmenul de realizare este functie de complexitatea si starea documentelor.
Servicii de legătorie
Aceste servicii se desfasoara dupa preluarea, ordonarea si aranjarea documentelor, create si detinute de beneficiar, in interiorul dosarelor constituite de creator, si consta in legarea acestor documente in unitati arhivistice, de catre echipa noastra de legatori.
O unitate arhivistica (dosar) poate fi constituita dintr-un document de o fila sau mai multe documente pâna la max 250-300 file, in functie de problematica ei. In cazul depasirii a 300 file - unitata arhivistica se va imparti in volume tinindu-se cont de aspectul cronologic sau alfabetic stabilit de creatorul de documente ( art.17 - legea 16/1996 ).

Legarea documentelor in unitati arhivistice (dosare) se face cu sfoara de cânepa in coperti de carton, astfel incit sa fie permisa citirea completa a textului din interiorul dosarului, tinindu-se cont de ordonarea initiala a documentelor emise (art. 17 - Legea 16/1996 ).

Dosarul format este etichetat fata si lateral (cotor) si apoi dat spre verificare la compartimentul din care provin documentele. Eticheta contine compartimentul, anul, continutul pe scurt al unitatii arhivistice si indicativul din nomenclator sau inventar - in anumite cazuri si volumul.
Activitatea de legatorie se executa in spatiul pus la dispozitie de catre detinatorul de arhiva.
Calculul activitatii se face dupa formula "1 dosar legat = 1 unitate arhivistica".
Termenul de realizare este functie de complexitatea si starea documentelor.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one